Vuosikokousaineisto 2022

Vuosikokouskutsu ke 9.3.2022

Tervetuloa Porvoon vanhempainyhdistykset ry:n (POFFin) vuosikokoukseen. Vuosikokous pidetään ke 9.3.2022 klo 18.00.

Koronaepidemian vuoksi toivomme osallistumista vain Teamsin välityksellä:
Liity kokoukseen napsauttamalla tästä sekä ilmoittautumista mielellään 8.3.2022 mennessä osoitteeseen porvoonvanhemmat@gmail.com.

Olethan yhteydessä, mikäli osallistuminen Teamsin välityksellä ei ole sinulle mahdollista. Äänestäminen on mahdollista vain jäsenille.

Asialistalla sääntöjen mukaiset asiat, mm. uuden hallituksen valinta. Toivomme, että kerrotte hallitustyön mahdollisuudesta myös omissa yhdistyksissänne, hallitusedustajan ei tarvitse olla oman koulun vy:n pj tms.

Toiminnan painopisteemme vuodelle 2022 ovat yhteisöllisyys ja kiusaamattomuus. #olettärkeä #äläoletörkeä #duärviktig.

Lisätietoa hallitustyöstä saat halutessasi sähköpostitse jo ennen kokousta porvoonvanhemmat@gmail.com

Toivotamme tervetulleiksi niin vanhempainyhdistykset, henkilöjäsenet kuin toiminnastamme kiinnostuneet.

Kodin ja koulun yhteistyön puolesta,
Marika, Anne, Sussi, Emilia, Katja ja Harri